از سمنهاي برتر جشنواره ملي اتفاق در شوراي اداري استان قم تجليل شد.
پس از کسب مقام اول جشنواره ملي اتفاق از سوي سازمانهاي مردم نهاد جوانان قم، در جلسه شوراي داري استان از 6 سمن برتر که در اين جشنواره ملي حائض رتبه هاي برتر شدند توسط استاندار تجليل و تقدير بعمل آمد.
در اين جلسه از کانون خادم الرضا(ع)، مؤسسه تبيان، مؤسسه رهپويان سيد الشهدا(ع)، انجمن نسيم انديشه، مؤسسه آفرينش هاي نوين و مجمع اسلام ناب به عنوان برترين هاي جشنواره اتفاق تقدير گرديد.
همچنين اين 6 سمن برتر از زحمات استاندار قدرداني كرده و لوح سپاسي را به وي اهدا كردند.
+ نوشته شده در چهارشنبه چهارم شهریور ۱۳۸۸ ساعت 11:21 توسط admin
|