پس از کسب مقام اول جشنواره ملي اتفاق از سوي سازمانهاي مردم نهاد جوانان قم، در جلسه شوراي داري استان از 6 سمن برتر که در اين جشنواره ملي حائض رتبه هاي برتر شدند توسط استاندار تجليل و تقدير بعمل آمد.

در اين جلسه از کانون خادم الرضا(ع)، مؤسسه تبيان، مؤسسه رهپويان سيد الشهدا(ع)، انجمن نسيم انديشه، مؤسسه آفرينش هاي نوين و مجمع اسلام ناب به عنوان برترين هاي جشنواره اتفاق تقدير گرديد.
همچنين اين 6 سمن برتر از زحمات استاندار قدرداني كرده و لوح سپاسي را به وي اهدا كردند.